60 tisíc na studnu od fimy Lush

Máme skvělé zprávy! Koncem března nás oslovila firma Lush, která se zabývá ruční výrobou čerstvé a na zvířatech netestované kosmetiky, a nabídla nám, že nás zařadí do svého dotačního programu Charity Pot. Požádali jsme o 60 tisíc na vrtanou studnu a před několika dny jsme se dozvěděli, že náš požadavek byl vyslyšen.

Charity Pot neboli dobročinný kelímek obsahuje tělový krém, z jehož prodeje jde celá částka (mínus daň) na podporu organizací a sdružení z oblasti ochrany práv zvířat, lidí a přírody.

Většina takto získaných prostředků je přidělována malým skupinám a sdružením, které mají velkou šanci prosadit skutečnou změnu i s omezenými financemi, ale které je často obtížně získávají. „Globálně populární a nejvíce podporovaná témata, jako jsou lékařský výzkum, hospice, sociální péče, aktivity spojené s náboženstvím či sbírky pro děti a mládež pro nás nejsou stěžejní. Naopak hledáme organizace, které se věnují problémům, jež ostatní přehlížejí, ale které posouvají hranice a nabízejí alternativy k mainstreamovému názoru,“ uvedla Bára Hranoš koordinátorka kampaní a projektu Charity Pot ze společnosti Lush.

Lush_Logo_New_black

V minulosti firma podpořila takové organizace jako Svoboda zvířat a jejich projekt Proti kožešinám nebo projekt Green Life spolku Prales dětem. „Věříme, že největší dopad má financování témat, která jsou často přehlížena jinými investory, a proto upřednostňujeme méně populární, avšak důležité problémy, na které je těžší získat finanční prostředky. Zajímají nás hlavně ty projekty, které usilují o dlouhodobou změnu a které mají za cíl pečovat o ty, kteří to potřebují, ať už jde o lidi, zvířata nebo planetu. Zároveň cítíme, že je nesmírně důležité podporovat projekty, jejichž cílem je řešení samotné podstaty problému,“ vysvětlila Bára Hranoš. „Raději tedy podpoříme projekt, který si klade za cíl zastavit odlesňování třeba bojem proti průmyslu s palmovým olejem, než ten, který plánuje osázet oblast, která již byla odlesněna. Upřednostňujeme podporu projektů, které si dávají za cíl měnit názory a chování zvyšováním povědomí o problému, aktivismem, vzděláváním nebo kampaněmi. Je stejně důležité podporovat pozitivní alternativy jako bojovat proti škodlivým praktikám,“ doplnila koordinátorka kampaní a projektu Charity Pot.

FarmaNadeje

Charity Pot neboli dobročinný kelímek od firmy Lush pomáhá projektům zabývajícím se ochranou těch, kteří to potřebují. Koupí čerstvého, ručně vyráběného a na zvířatech netestovaného tělového krému nyní pomůžete také Farmě Naděje.

Jaká je maximální výše příspěvku?

Výše příspěvku záleží na tom, kolik má firma Lush v době zaslání žádosti o finanční pomoc nastřádáno z prodejů krému, strop činí 60 tisíc. My zažádali o maximální možnou částku, a to na realizaci vrtané studny na pozemku v Dobrovítově, jejíž rozpočet dělá cca 80 tisíc korun. Minulý týden jsme od Báry Hranoš dostali skvělou zprávu, že naše žádost byla přijata a firma Lush nám vyplatí celou částku.

Peníze budou do konce června zaslány na náš transparentní účet a my je po získání všech nezbytných povolení a po žních použijeme na realizaci vrtané studny na našem dobrovítovském pozemku.

Děkujeme společnosti Lush za podporu a pomoc, děkujeme Báře Hranoš za to, že do dotačního programu vybrala právě nás a děkujeme Veronice Čížkové za trpělivou a vstřícnou pomoc při tvorbě obalu dobročinného kelímku, který ponese jméno Farma Naděje.

Tým Farmy Naděje

Označeno v Aktuality, Poděkování

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*